PazarlamaHaberleri

DİJİTAL PAZARLAMA DÜNYASINDA REKLAM FİLMLERİYLE ÖNE ÇIKMANIN AVANTAJI

Müşterilere hizmetinizi ya da ürününüzü tanıtmak için bunu en iyi şekilde sunmanın yollarını mı arıyorsunuz? Vidyocunuz ekibi olarak tanıtım konusundaki iddiamızı daima sürdürüyoruz. Akılda kalıcı olmanın dijital dünyada artık zorlaştığı bir dönemdeyiz. Herkes markasını tanıtmak için çaba sarf ediyor. Kimi sınıfta kalırken kimi ise yaptığı reklamlarla viral oluyor. Vidyocunuz da dijital pazarlama dünyasında reklam filmleriyle daima adından söz ettirmekte... Peki biz size nasıl yardımcı olabiliriz?

2D Reklam Filmiyle Rakiplerinizi Geride Bırakın

Günümüzde dijital pazarlamada kullanılan ve özellikle tercih edilen bir yöntem 2D reklam filmleridir. Bu reklam filmleriyle amaçlanan potansiyel müşterilerin dikkatini daha kolay çekmektir. Görsel efektlerin yoğun olarak kullanıldığı ve bir mesaj içerdiği bu animasyonlar sayesinde tanıtımınızı kolayca yaparsınız. Markanıza özel olarak yapılan 2D animasyonların kısa sürede çok fazla kişiye ulaştığı bir gerçektir. Reklam stratejilerini bilen bir ekibin 2D animasyon hazırlaması daha etkili olacaktır. Vidyocunuz stratejik yöntemleri çok iyi kullanan bir reklam ajansıdır. Sıradan olana kimse dönüp bakmaz ama farklı olanı herkes pür dikkat izler. Bizlerde farkımızı ortaya koymak için 2D animasyon reklam hazırlarken daima özgün olmaktayız.

2D Reklam Filmi Nerede Kullanılır?

2D reklam filmi yapan bir reklam ajansından beklenilen her şeyi vidyocunuz yapmaktadır. Çeşitli platformlar aracılığıyla 2D reklam ile reklamınızı yapabilirsiniz. Dijital pazarlama dünyasında reklamınızı paylaşarak çok daha geniş kitlelere markanızı duyurmuş olursunuz. Senaryo yazımı, seslendirme ve animasyon tasarımı için tek bir ajansla anlaşmak büyük kolaylıktır. Tasarladığımız 2D reklamı sizlere yayınlanmaya hazır şekilde vidyocunuz teslim edecektir. 2D tanıtım animasyonları son yıllarda popülerlik kazanarak çok fazla talep görmeye başladı. Bunda elbette sosyal medyanın da etkisi çok büyük. Hedef kitlenizle aranızdaki etkileşimi artırmak için yapılacak olan animasyon reklamında içeriği çok önemlidir. 2D reklam filmlerinin dijital pazarlama dünyasında yaygınlaştıkça markaların farklılık arayışları ortaya çıkmaktadır. Vidyocunuz özgün senaryolarıyla 2D animasyon reklamlarını özelleştirmektedir.

2D Animasyon Reklamlarının En Sık Tercih Edildiği Sektörler

Verilmek istenen mesajın 2D animasyon tanıtımına sığdırıldığı ve sık sık kullanıldığı sektörler vardır.

Bunlardan ilki Reklam ve Pazarlama sektörüdür.

  • Reklam ve Pazarlama : Hangi sektörden olursa olsun markalar ürünlerini ya da hizmetlerini tanıtırken müşterilerin ilgisini çekmek ister. Bu da 2D reklamlara olan rağbeti artırmaktadır. Animasyonların akılda kalıcı olması reklamcılıkta çok fazla kullanılmasının asıl sebebidir. Bir hikâye üstünden verilmek istenen mesajın iletilmesi de pazarlamada oldukça etkili bir yöntemdir.
  • Mobil Uygulama Tasarımı : 2D animasyonların en sık kullanıldığı bir diğer alanda mobil uygulama tanıtımlarıdır. Bu uygulamalar özellikle rekabet ortamına ilk girişte tanıtıma ihtiyaç duyar. Uygulamaların tanıtımında şeffaf bir anlatım çok önemlidir. 2D animasyon göz yormadığı ve akılda kaldığı için uygulama tanıtımında etkili olacaktır.
  • Eğitim İçerikleri : Özellikle çocuklar ve gençlerin odağını canlı tutmak için 2D animasyonlar sıklıkla tercih edilir. Yeni piyasaya sürülmüş bir eğitim içeriğinin nelerden ibaret olduğunu anlatmak için 2D animasyonlara başvurulmaktadır. Videocunuz, hazırladığı eğitim tanıtım videosuyla hedef kitlenizin hemen dikkatini çekmeyi başarır.
  • Sağlık Sektörü : Sağlık sektörü çok fazla prosedürün olduğu bir sektördür. Sağlık sektörü dijital pazarlamada aktif olmalıdır. Televizyon reklamlarından ziyade dijital ortamda verilen bir reklamın ulaştığı kişi sayısı katbekat daha fazladır. 2D animasyon tanıtımı yaparak sağlık sektöründeki canlılığınızı korumaya yardımcı olmaktayız. Dijital reklamlar daha fazla kullanıcıya ulaştığı için yeni potansiyel müşteriler edinme hızınızı da artıracaktır.

Neden 2D Reklam Filmine İhtiyaç Duyulur?

Ürün ve hizmet tanıtımı yaparken görsel ve yazı paylaşımı bir noktaya kadar yeterli olacaktır. Artık günümüzde daha çok ses getirecek reklam seçeneklerinin üzerinde durulmaktadır. Bunlardan biri olan 2D reklam filmleri rekabette de avantaj elde etmenizi sağlar. Ürün ve marka tanıtımı yapılırken satışa sunulan her neyse onun özelliklerini, avantajlarını anlatmak gerekir. 2D reklam filmleriyle bunu hareketli bir şekilde hedef kitlenize anlatmış olursunuz. Hikayeleştirme konusu ise çok önemlidir. Vidyocunuz senaryo yazımı kısmında da son derece titiz davranmaktadır. Her sektörün reklam ihtiyacı farklı olabilir. Üretilen içeriğin de akışı buna göre olmak zorundadır.

Tasarlanan 2D reklam ilgi çektiği taktirde müşterinizin de arttığını göreceksiniz. Ürün ve hizmet tanıtımında vurgulayıcı ifadeler yer almalıdır. Efektler, animasyonlarla yazılı içerik desteklenmelidir. Marka imajınızı verdiğiniz reklamın kalitesi de güçlendirir. 2D animasyon reklamıyla marka kimliğinizi kusursuz bir şekilde aktarırsınız. Müşterilerle bağlantı kurmanın pek çok yolu olsa da günümüzde en çok tercih edilen dijital pazarlamadır. Dijital pazarlamada da görünür olmak için yayınladığınız reklamla ön plana çıkarsınız. Reklam ajansı seçerken de seçici davranmalısınız. Vidyocunuz markanıza özel reklam stratejileri geliştirerek tasarladığı 2D animasyon reklamlarıyla markanıza yönelik ilgiyi artırır. Rakiplerin giderek çoğaldığı dijital pazarlama ortamında hafızalardan silinmemek için güvenilir bir reklam hizmeti almalısınız. Vidyocunuz sayesinde 2D animasyon reklamlarıyla hedef kitlenize doğrudan ulaşabilirsiniz.

Pazarlamastratejisi: Marka, Trend, Kreatif Fikir

39
Bize Ulaşın

Merkez mahallesi mutlu han sokak no:17/2 Bartın/Sakarya

info@pazarlamastratejisi.com.tr

pazarlamastratejisi.com.tr adresinde yer alan haberlerin iktibas edilirken kaynak gösterilmesini bekleriz.
Sitemizde yer alan haberin telif hakları Ana Medya firmasına aittir, kaynak gösterilmeden ve link verilmeden iktibas edilemezler.
Haber Sitesi Bu içeriğin kullanımıyla ilgili yasal yükümlülükler kullanıcıya aittir.