PazarlamaHaberleri

Firmalar pazarlama, satış ve dağıtım giderlerine 10 yılda 2 trilyon lira harcadı

Türkiye'deki firmaların faaliyet harcamalarındaki alt kalemlerden "pazarlama, satış ve dağıtım giderleri", 2011-2020 döneminde sürekli artış göstererek toplamda 2 trilyon lirayı aştı.

Pazarlamastratejisi: Marka, Trend, Kreatif Fikir

183
Bize Ulaşın

Merkez mahallesi mutlu han sokak no:17/2 Bartın/Sakarya

info@pazarlamastratejisi.com.tr

pazarlamastratejisi.com.tr adresinde yer alan haberlerin iktibas edilirken kaynak gösterilmesini bekleriz.
Sitemizde yer alan haberin telif hakları aa firmasına aittir, kaynak gösterilmeden ve link verilmeden iktibas edilemezler.
Bu içeriğin kullanımıyla ilgili yasal yükümlülükler kullanıcıya aittir.